wtorek, 9 lipca 2013

Myjka ciśnieniowa


Już w sobotę (13.07.2013) w lidlu sprzedawana będzie myjka ciśnieniowa firmy PARKSIDE. Kupić ją będzie można za niecałe 200 zł.

żródło: lidl.pl

Opis:


* z 3 nasadkami:
  multi-funkcjonalna stalowa dysza Vario,
  efektywna dysza do piany,
  wydajny system 360°-Roto-Power-Dysza
* z oszczędzającym prąd systemem Auto-Start/-Stop: mechanizm silnikowy uruchamia się dopiero po naciśnięciu pistoletu na uchwycie                  
* moc przyłączowa: 1450 W
* ilość pompowanej wody: 400 l/h (maks.)
* ciśnienie: 100 bar (max.)
* akcesoria zawarte w zestawie:
  1 lanca,
  1 standardowa dysza Vario,
  1 dysza Roto,
  1 dysza do piany z pojemnikiem na środek czyszczący (350 ml),
  4 m przewodu wysokociśnieniowego z zabezpieczeniem przed zgięciem,
  1 igła do czyszczenia dyszy
* prosta wymiana dysz dzięki połączeniu bagnetowemu („obrót-kliknięcie-połączenie”)
* uchwyt na kabel i stacja przechowywania akcesoriów
* komfortowy wózek z kółkami zwrotnymi z możliwością ich unieruchomienia
* silnik niewymagający konserwacji
* długość kabla: 5 m
* gwarancja: 3 lata

                                                                      reklama lidla

4 komentarze:

  1. jak ktoś kupi ten odkurzacz to prosze o opinie. Bo cena jest naprawde okazyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam bym sobie taki odkurzacz ;o Bardzo pomysłowy blog :D
    Zapraszam do mnie http://okiem-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go zamierzam kupić. Zawsze można oddać, tylko nie można nanieść śladów użytkowania. W czwartek wieczorem lub w piątek na pewno dodam opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłem ją w 2011 roku. Z przerwami po kilkunastu godzinach używania zrobiła się nagle w czasie pracy pompy szczelina pod koniec rury ciśnieniowej pistoletu. Nie wiem co było przyczyną bo nigdy się z nim nie siłowałem czy rzucałem a pęknięcie wystąpiło w czasie dłuższej pracy.

    OdpowiedzUsuń